BEN: Jom kritik blog aku.

17:12 Raf 7 Comments

Tajuk : BEN ASHAARI AJAK KORANG KRITIK BLOG AKU
BEN ASHAARI


Sebab kena kritik
-Tahu diri ini masih baru dalam dunia blogging
-Pernah tukar byk kali layout... masa da cantik berat pulak.. bagi lah apa2 cadangan nak wat camne..
-Kurang masa blogging.. Sibuk hal luar menulis pena sebenar.
-Allah beri ilmu pada manusia tidak sama .. Jadi tugas kita untuk saling menegur dan menyebarkan ilmu yang ada..

 Surah Al-Kahf ayat 65-82. Menurut Ibnu AbbasUbay bin Ka'ab menceritakan bahawa beliau mendengar nabi Muhammad bersabda: “Sesungguhnya pada suatu hari, Musa berdiri di khalayak Bani Israil lalu beliau ditanya, “Siapakah orang yang paling berilmu?” Jawab Nabi Musa, “Aku” Lalu Allah menegur Nabi Musa dengan firman-Nya, “Sesungguhnya di sisi-Ku ada seorang hamba yang berada di pertemuan dua lautan dan dia lebih berilmu daripada kamu.”Lantas Musa pun bertanya, “Wahai Tuhanku, dimanakah aku dapat menemuinya?”

-Saya hanyalah Remaja Bioteknology(Rafieq Roslan) seorang pelajar biasa, kalau Allah sabda-Nya ada yan lebih pintar dari Nabi-Nya Musa ketika itu apatah lagi saya yang baru hidup 17 tahun di bumi-Nya ini..

7 ulasan:

Azhafizah MN berkata...

Dari segmen yang sama

krtikan:tak perlu letak word verification untuk komen

http://www.azhafizah.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-korang-kritik-blog-aku.html

Muhamad Azam berkata...

Word verification tak perlu, kemaskini sidebar rasanya ada yang tak perlu pon kat side bar tu hehe


jom pergi blog saya pulak

http://blogbudaksengal.blogspot.com/2012/03/segmen-ben-ashaari-ajak-korang-kritik.html

Raf berkata...

Laa... Ya ke??

Dulu dah off kan verification tu tapi sbb mula pakai New interferences nih jd default balik rasanya..

Bukan x tahu tutorial.. dulu blog ni rupa lain sekarang just guna simple blog layout buat sementara ..

Terima kasih sebab lawat

http://apit555.blogspot.com/2012/03/ben-jom-kritik-blog-aku.html

http://qeifar.blogspot.com/2012/03/ben-jom-kritik-blog-aku.html

Shida Radzuan berkata...

kpe ckp marah lak..huhu..xler..hehe

gadismanja berkata...

kalau ada 2 blog ,, 1 blog tukar ,, 1lagi mesti tukar jgak ??
hehe ,, sort admit perli awk ,, keh3 ,,nnti design taw kasi cantik ,,then bgtaw sy2 nak tgokk ,, cehhhh ,, gedik giler ,,
haha thanks dtg kritik blog sy kan

Muhamad Azam berkata...

EEh mana ada marah masa lawat tengah mengomen,, hehehe, sekarang dah ok dah dah blog awak,lebih kemas :D

Raf berkata...

saya cuma nak kata maaf ^^ kalau word verification tu ada.. sebab sejak pakai blogger interference baru nih.. die jadi basic abad2 ^_^.. dgn rndah hatinya mohon maaf sekira menyulitkan sahabat sekalian..