Review Blog Blogger paling rajin !

00:02 Raf 0 Comments

Hari ni ada sorang ahli grup di Facebook ajak tuk join segment die

*Review Blog Blogger paling rajin !*

Ok.. Apa kelebihan blog nih?? ^_^ atau bahasa mudah apa isi blog .. ermmm..

Bagi Fieq blog Fieq di www.apit555.blospot.com nih merupakan antara blog yang sudah lama veteran kira-kira 5-6 tahun . Blog apit555 ini mula dicipta melalui akaun blogger.com pada lebih kuran tahun 2006 semasa umur Fieq hanyalah Darjah 6. Kemudian blog ini terus sunyi kerana perubahan akaun blogger yan ditukarmilik ke syarikat Google menjadikan Fieq seperti agak bingung ketika itu. (biasa la budak sekolah rendah)
Dulu urlnya ialah www.blogger.com/apit555  dan sekarang adalah www.apit555.blogspot.com perubahan ini mengelirukan Fieq lebih-lebih lagi pada ketika itu tiada akaun google untuk log in.

Dalam waktu lebih kurang akhir 2009, selepas PMR Fieq tolong ibu untuk dapatkan rujukan di internet untuk kajian IT dalam Pendidikan. Fieq cipta blog baru iaitu www.qeifar.blogspot.com dan mendapat trafik yang begitu menggalakkan untuk post pertaa iaitu PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN BERBANTUKAN KOMPUTER ramai sahabat-sahabat ibu dan siswa-siswi di Open University Malaysia yang berterima kasih pada Fieq.

Dengan itu Fieq teringat akan blog yang lama dan cuba buat kajian serta googling akhirnya berjaya termui blog itu semula ^_^

Sekarang Fieq uatkan kisah-kisah kehidupan Fieq dalam blog ini ^_^ .. serta kisah-kisah terkini dunia masakini.. ada juga tips-tips tertentu . Blog ni menitikberatkan fakta dan ilmu pengetahuan. Selain itu Fieq juga sharekan karya-karya(cerpen & novel) Fieq di blog yang amat menggamit memori ini :)

Itu sahaja . Kalau pembaca nak join segmen nih boleh klik grafik di bawah
SI CADBURRY

0 ulasan: