KASTURI: “PUISI” ?? NAMA BARUKAH?? 9 DeC 2012

19:20 Rafieq Roslan 0 Comments



     Tajuk pada hari ini adalah “puisi”. Kenapa puisi? Adakah Fieq sudah sediakan puisi yang indah buat bacaan kalian semua pembaca yang dihormati sekalian? Salah Yang Amat Berhormat.. hehe..

     Sebenarnya tadi ada berjumpa dengan seorang senior kolej Kasturi ni semasa sedang merentas hujan berdetung-detang beratnya membasahi helaian hitamnya rambut(yang sedikit putih). Dan secara tiba-tiba.. terdengarnya gelaran “Weyh! Puisi!”. 


      Benda ni mesti agak pelik .. and maybe will make you feeling awkward . . 
(Nak speaking pergi TUMBLR laa =_=” )

      Haha.. Mungkin nama “Puisi” ni da melekat sejak induction 4 hari yang lepas. Kiranya dah ada nama kolej la?? “Puisi”?? Ekk.... Tapi pelik laa.. Tapi mungkin pelik ni dikira bagus daripada orang lain yang dapat nama-nama pelik yang memang tak patut diberi kepada insan bergelar manusia. Masa induction tu semua sporting.. Buat je apa nak cakap..

      Sekarang pergi mana-mana, kalau jumpa senior mesti dengar “Woi Puisi!”, “Salam Pemuisi”, dan “ Apa khabar Puisi?” . Ok laa.. Aku terima.. (bangga juga laa sikit ) ß--- Jangan tiru sifat riak tersebut.

0 ulasan: