MedikTV: Saluran Kesihatan Anda!

03:16 Raf 0 Comments


    Salam pembaca dan penggiat blog sekalian, turut kepada pakar-pakar yang gigih mengembangkan bidang Sains Komputer dan Kesihatan serta Bioteknologi.  Nak dijadikan cerita tadi Fieq pergi ke Hospital Jelebu untuk lakukan pemeriksaan dengan doktor oakar, seperti biasalah untuk melihat keadaan penghidap Familial Hypoklaemiac ini sama ada dalam keadaan stabil atau tidak.

    Keputusan doktor menyatakan bahawa kuantiti Kalium Klorida telah meningkat walaupun sedikit dari minggu lepas; 2.4 . Kuantiti normal sebenarnya dalam anggaran 3.5 to 5.0 mEq/L .
(   =_=" teruk x?)
    Ok lah kembali ke laptop tajuknya.. Tadi aku tengok tv kat hospital tu. Wahhhhhh - mulut tak tutup.
Memang saluran tv baru yang hebat. (x dpt la tengok Mari Mar HAHA)  Banyak maklumat yang pesakit boleh tahu apabila berkunjung di hospital atau klinik kesihatan, bukan sahaja dari perkhidmatan pegawai-pegawai yang mesra malah tambahan ilmu dari syarahan digital yang di pasang di hampir seluruh ruang kerja di seluruh hospital .

Berikut adalah antara program yang best untuk tontonan anda :)




About MedikTV, Official TV For MOH Malaysia



MedikTV offering viewers informative & educational programmes focusing on healthy lifestyle, modern healthcare, medicine & treatment to improve the quality of life for all Malaysians.

MedikTV Your Health Channel ;)


 Facebook MedikTV

 Website MedikTV

 Twitter MedikTV

MEDIKTV PARTNER

0 ulasan: