Moto ada.... KUNCI MANA!!????

17:27 Raf 0 Comments


 Pagi ni memang tak paham.... Masa aku nak pergi menunaikan pelaburan yang berbagai-bagai... terserempak dengan sekumpulan pelajar yang bersiap-siap nak gi kelas ... Dalam tengah borak-borak tu... Tiba-tiba ada yang nak pinjam moto.. aku bagi je laa sebab aku kelas kol 10 lambat lagi... 

   Tapi bila dalam kol 9.... aku nampak moto tersadai kat depan... yang jadi persoalan... MANA KUNCI!!?? Tanya budak tu die ada kat kelas... Seram lak da~~ Moto tu jalan sendiri ke...
     Dah pukul 10.20 hujan sangat lebat dan masa tu jumpa budak2 kelas ni... Dalam hati ni dah tak taw nak buat apa follow je laa diorang... dah lama aku x jalan memang sakit gile kaki aku.. + time ujan licin nih!!
     Petang nih aku terserempak ngan die kat YG... Die minta maaf sebab dia lupa bagitahu motor siapa yang dia pinjam kat kawan die yang hantar dia pagi tadi.. Jadi, orang minta maaf memang kena maafkan lah... Maybe petang ni budak tu bagi kat bilik aku.. key laa.. pakai WiFi free nih kejap je... Sebab ada kat area library je...T_T Bye~

0 ulasan: