Jadual Final Semester 1 UiTM Diploma Sains Komputer

18:39 Rafieq Roslan 0 Comments

     Yes!!! Da dekat final rupanya... Pejam celik dah terpampang timetable tuk final di facebook. Masa ni laa untuk kita boost.. berikan semuanya!!

     Mengenai masanya kira ok sesangat laaa.. sebab ada gap dalam 2 - 3 hari antara setiap subjek. Jadi benda ni memudahkan pelajar untuk ulangkaji semula dan tidak tertekan untuk mengingat semuanya dalam masa satu hari.. Ini kelebihan Diploma :)  .. Tapi ada juga yang tak suka macam ni sebab macam dimanja-manjakan sangat sampaikan ada yang suka bersikap menangguhkan kerja.

  • jadual final exam :))
    plase pray for me n my frenz,,,
    i wish every member in my class doing well inthis FINAL EXAM
    PRAY FOR US MCS110 1A!!!!

     Tapi bestnye diploma, masa cuti sem lama tu pun boleh kerja. Jadi, kita akan ada pengalaman kerja yang mantap lepas graduate nanti berbanding freshie yang mengambil tahun asas yang padat sehingga tiada masa lama untuk cuba bekerja.



    Selain tu, lepas final korang boleh cuba ambil lesen atau sijil kemahiran seperti CIMA ke MCSA ke.. dan lain-lain. Resume inilah yang kita semua akan bawa kemana-mana lepas graduate nanti. Oleh itu, takde la kita nak buang masa lagi selepas graduate baru nak pergi kursus atau meraung tak dapat kerja sebab takde pengalaman. :)

0 ulasan: