Berbuka Puasa Yang "Sederhana"

20:00 Rafieq Roslan 0 Comments

          Hari ni rancang nak buka dengan sorang kawan DiPAC (Diploma in Politics Administration). Nak jadikan cerita petang tu dah terbeli dah nasi bungkus oleh classmate @ BoSs McS110-1A sebagai tanda trimas beliau sebab pinjamkan motor. Dah pikir-pikir , takut bazir pulak nasi tu.. tapi yang tak best dia belikan air keladi yang memang aku tak gemar sama sekali...

           Masa dah nak dekat maghrib tu, Fieq keluar gi mandi kejap, tapi bila sampai je bilik , terkunci pula.. dalam beberapa minit datang budak DiPAC tu ajak buka, dah tak boleh nak kata tak nak sebab maghrib da dekat, makanan kat dalam lak tu...

            Jadi pergi juga laa ke Jebat Cafe berdekatan dengan memilih menu "sEdERHaNa" ni :)

Alhamdulilah..erkkk... esok nak makan apa pulak?? hehe (RM 4.00)

   p/s: Malam ni ada program anak yatim, mkn sedulang dan palestin kat masjid kalau tak silap...

0 ulasan: