contest-me-n-my-special-one

00:08 Rafieq Roslan 6 Comments




Aiyooo.... Contest-contest-contest lagi aa ~ ~

Tapi tak kisahlah.. bagi sokongan lah untuk salah 2 orang ahli GB'94 nih (sbg admin sokong le.. [hyep! riak]..)
^ ^"
Okay.. contest me n my special one.. apa yang aku ada?/ ermm...

Haha.. bantai je laa.. aku un da tak tau nak pose dengan apa tadi






Perfume nih memang Fieq minat laa.. Dulu selalu rasa stress dan kadang kala penat serta seperti malas dan ingin putus asa dr terus belajar subjek2 science dan kejuruteraan pertanian serta programming.. Lepas tu fieq ternampak minyak wangi ibu atas meja (Perfume Kasturi Syifa') .. try dan tiba2 terasa segar.. masa tuu baca buku rasa senang je faham.. Rafieq x kata ia mujarab atau superb but it really works for me.. dan ingatlah Allah akan sentiasa akan bantu hamba -Nya yang memerlukan .. Allah juga menyuruh kita tidak hanya duduk diam
http://perfumesyifa.blogspot.com/2012/01/kasturi-syifa.html

KASTURI SYIFA'  ni siap dirukyah 30 juzuk AL-QURAN dan pelbagai doa perlindungan diri. Kini Diiklan selalu di akhbar Mingguan Warta Perdana. Memang aku suka benda nih!!
     
Nabi SAW bersabda:
"sebaik sebaik haruman adalah haruman kasturi"
(riwayat muslim)
Kasturi Syifa' adalah...
wangian kasturi putih yg ditilawahkan 30 JUZUK AL-QURAN,diruqyah dengan ayat ayat ruqyah,DOA   SYIFA',almathurat,almuawwizat,ASMA UL HUSNA,selawat tafrijiyyah dan lain2 lagi..pelbagai   kegunaannya sebagai protection dari gangguan manusia,syaitan,jin dan pelbagai lagi. Malah MENCANTIKKAN AURA TUBUH BADAN. Kasturi ini pemakainya jin kafir tak suka,malaikat suka,org soleh suka. banyak kelebihannya pada rohani kita.

BOLEH DIPAKAI SEBAGAI WANGIAN PERLINDUNGAN DARI PELBAGAI PENGARUH NEGATIF DAN MENGELAKKAN NIAT BURUK ORG PADA KITA. IA JUGA MEMPUNYAI KESAN TERAPI AURA.

^^ Pokoknya aku suka perfume nih.. ohh ye.. kalau contester nih or pembaca berminat fieq boleh jualkan harga murah je.. Komen kat blog nih
http://perfumesyifa.blogspot.com/2012/01/kasturi-syifa.html

6 ulasan: