HAPPY CHINESE NEW YEAR ^_^

00:01 Raf 0 Comments


Selamat Tahun Baru Cina 2012 to everyone .. Chinese please queue up and shout GONG XI FA CAI!!
Selamat Tahun Baru Cina 2012 安、祥、旺祝您龙年行大运 Wo' Rafieq Roslan  chiang qua Gong Xi Fa Cai ..(not real Chinese Romanise maa..)


OK apa khabar KALIAN!?? Selamat Tahun Baru Cina diucapkan .. Supaya ukhwah kita tetap utuh... Oh ya? apa plan cuti CNY tahun nih?? KALIAN tentu dah plan kan?? yang dak2 siswa mesti best dapat balik rumah or bercuti lepaskan tension.. Kalau dak sekolah tuu lagi lah best.. Mana taknya??SEMINGGU cuti yang diberi untuk para murid di sekolah sempena Tahun Baru Cina ni..


http://www.smksh.edu.my/news.php

Apapun .. yang siswa tuu dont be crying2 .. beralahan laa pada bebudak.. Oke nih nak share sikit pasal ang pau baru yang aku jumpa.. memang luck aku hari nih.. (angpau kosong ea.. xde duit.. aku bukannya MENCURI >_<)

Barisan Alternatif angpau..
Kepada yang gila2 parti tu.. sorry ea aku bukan di pihak korang nak obses tang politik im still 21 lower... Dan bukan anti-kerajaan cam dihebohkan.. BA kan kerajaan juga.. kalau negeri aku mereka yang perintah dah jadi wajib untuk aku hormat betul x?

Aku suka angpau nih sebab kartun diorang cute2.. Malam ni aku search internet pasal angpau nih dan aku terjumpa ads nih..



Special CNY ad from Pakatan Rakyat. The names of all 3 top leaders have good meanings in Chinese character. Anwar starts with "An". "Ping An" in Chinese means safe,peaceful or harmony. Kit Siang means auspicious. And Hadi Awang ends with "Wang" which means good luck. So the PR combination will bring harmony, auspicious and good luck to all Malaysians! 

Okey la.. Fieq nak siapkan dokumen ABM nih.. ramai gak yang minta fieq buat.. Kepada guru2 dan lain2 yang perlukan khidmat slide Alat bantu Mengajar just text me ya.. 013-6039527 atau PM di www.facebook.com/BlogRafieq

Keyh HAPPY CHINESE NEW YEAR...
 








0 ulasan: