Hari Keluarga Famili Kami 2011/2012 Part 1

00:30 Rafieq Roslan 0 Comments

               Salam.. Pagi tadi dah LULUS Ujian Undang-Undang .. sekarang nak cerita pasal petang ngan malam tadi Fieq terus ke Majlis Hari Keluarga FAMILI KAMI... Rasa penat?? 

Mahunya tak penat ? No rehat bro... Siang gi Ujian .. Petang Family Day sampai ke tengah pagi =_+"..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rafieq ada kat dalam kereta Encik Termizi nih.. Fiq nak minta dia berhentikan Fieq kat Masjid Kampung Teriang.. Sebenarnya Encik Termizi merupakan  Guru Lesen Memandu untuk mengajar Rafieq memandu.. Beliau kata yang pekerjaan ini merupakan bidan terjun kerana beliau mengambil tugas bapa mertuanya yang sudah uzur setelah Encik Termizi bersara..

Sebelum beliau memarkir keretanya.. beliau bertanyakan sebab mengapa mahu berhenti di sini

Ok ^_<  sekarang dah nampak muka masjid ann?? Marilah kita sama-sama menunaikan Fardhu Zohor

Salam.. Syukur jumpa lagi kita :) tadi Rafieq sempat bertemu dengan para mahasiswa yang sedang betapa  mengasingkan diri dari dunia luar dan khusyuk menuntut ilmu dala asjid macam orang tabliq.. sedap dengar ada ketua tuu bagi ceramah.. Semoga usaha mereka dilimpahi rahmat..

rupo pesakit hypoklaemia bilo penat : akula
tuu but dont worry after rest its gonna be ok...
Sekarang Rafieq tengah berjalan memasuki rumah nenek belah ayah Rafieq , Arby bin Sharif ; lokasi Hari Keluarga FAMILI KAMI diadakan.. Setelah beberapa meter jalan tar dipijak.. akhirnya kedengaran suara yang meriah..
waktu ini adalah waktu memasak masih kurang orang dan x ramai sangat
tapi macam biasalah.. sedara yang remaja melayan tidur di katillagi .... cuma pelajar spm 2011 je kot yang segar (bukan aku sorang.. bdak ni h pun sama Are Mere )
Ok lah mari kita jenguk ruang dapur yang mengiurkan ...

 Hari keluarga ni merupakan hari pertemuan semua anak-anak Sharif dan Rahmah.. moyang Rafieq belah nenek Arby



Ok now everyone had prepared the lunch.. So serving yourself now.. (bi gua membimbangkan sebab dah lama x g sekolah)



Mc Cik Yang menyediakan meja buffet
Nenek cakap: Enjoy Your Lunch! ^_^





minum petang pula lebih ringan dan tradisional
ubi
Karaoke saja dibuat bagi mengelakkan bosan..



Acara TV3 KIds pada belah petang untuk kanak-kanak berumur setahun hinggalah ke 12 tahun





akhirnya sebelum bersurai diadakan permainan hot chair



Fieq letih laa sambung malam nanti keyh 






0 ulasan: