Sedih.. Permohonan Biasiswa TERBATAL

21:29 Rafieq Roslan 0 Comments

            Assalamualaikum semua.. Ni Rafieq baru sahaja pulang dari Bank Islam dan Yayasan Munarah... Letih ada.. hampa pun ada.. Sebab permohonan biasiswa Yayasan Munarah sudah tak diterima T_T.. Tak sedar pulak yang tarikh permohonan dah tutup.








Sila ambil perhatian bahawa permohonan pendidikan untuk tahun ini telah ditutup pada 1 November. Kami akan memaklumkan semula pengambilan pada tarikh yang akan diberitahu kelak.

Benda ni tak diberitahu, bagi yang selalu update kat grup dia bolehlah tahu. Yang Rafieq ni borang pun sedara yang bagi.. Buat penat je gi sana tadi. Tapi nak buat macam mana da tak ada peluang.

      Oh ye.. Tadi fieq da bayar yuran pengajian uiTM di BIMB, Seremban.


  Untuk semester 2 diploma fieq kena lunaskan sebanyak RM480.00 sahaja. Memang teryata murah!

Murah dan BERKUALITI!! Itulah UiTM!

Nak check status? di sini.
http://bursary.uitm.edu.my/bilpelajarbaru/#


Senarai Bil yang ada
 Nombor BilTarikh BilSesi*Jenis BilAmaun (RM)Status Bayaran
1.num fieq19/11/201220132Yuran Pengajian480.00Belum Dibayar
2.numfieq lagi hehe8/5/201220124Yuran Pengajian693.00Telah Dibayar

0 ulasan: