Kursus Pembangunan Perkakasan dan Pemprosesan Sistem Operasi

10:00 Raf 0 Comments

   Salam, pagi ni pergi kolej tapi takda subjek berat-berat macam conduit and trunking haha ^^, sebab hari ni ada seminar bagi kami pelajar rangkaian komputer 1 dan Sijil Sistem Komputer Sokongan Semester 4.

   Pada mulanya, Fieq tersilap bilik kuliah ^^" termasuk lak kuliah finance / pelaburan ASNB haha... Tapi takpe sebab semua ni seminar.. free of charge .. sesape boleh masuk.. Mula-mula relaks dalam kuliah tuu blurr je pasal pelaburan nih :) .. Best gak laa + dapat satu buku salinan bijak melabur dan buat penyimpanan..

   Lepas tu dalam pukul 9:30 , Fieq dipanggil untuk naik ke bangunan makmal fakulti Komputer dan Elektrik (sambil letak helaian-helain kertas kat muka sebab da malu |:< .. huhuhu) Mula-mula angkat cpu-cpu dari bawah masuk  ke Makmal Baikpulih dan Selenggara Komputer


Kursus ni dibahagi kepada 2 sesi iaitu belah pagi; Installation of Computing Hardware dan belah petang Istallation of Operating Systems. Bengkel nihmerupakan anjuran Kolej Komuniti dan Pusat Jalur Lebar Komuniti untuk melahirkan graduan yang sempurna dan mampu memiliki ilmu dan kemahiran dalam multi-aspek.


Image 





   Untuk makluman semua,  program ni berlansung selama 3 hari iaitu bermula pada hari ini; 19 , 24 dan 25 April. Okay laa.. Nak sambung dengar diorang ceramah.. Jumpa lagi..

0 ulasan: