Cut & Paste B4U > Bella

11:43 Raf 0 Comments

Kemunculan Astro Bella oleh pihak Astro untuk menggantikan B4u telah mendapat pelbagai komentar, tentangan dan tanda-tanda tidak puas hati disuarakan.

Uploaded by  on 13 Feb 2012
Memperkenalkan saluran Telenovela dalam Pakej Mustika.
Sila ke 130 untuk melanggan Pakej Mustika
Bermula 5 Mac nih siaran B4U yg menayangkan filem2 dan lagu2 Bollywood akan ditamatkan dan digantikan dengan Astro Bella..Astro Bella nih khas diwujudkan utk menyiarkan filem2 mexico,filipina,itali..tiada bollywood dlm chanel nih.


Ramai berpendapat usaha murni astro untuk mewujudkan saluran ala-ala mexico itu adalah sesuatu rancangan yang baik. Namun begitu, campuran pelbagai cerita Asia ini mungkin boleh menyusahkan peminat-peminat khusus kepada rancangan Bollywood atau Mexico sahaja.

Contohnya, Encik Rahman meminati cerita Itali . Jadi beliau terpaksa menunggu sehingga berhari-hari atau berjam-jam dengan hanya untuk menonton satu cerita. Adakah ini sesuatu yang baik atau membebankan??

B4u pula pada pendapat peminat-peminat dan pelanggan astro MusTika yang sepatutnya tidak perlu dimusnahkan kerana itu adalah salah satu punca atau khazanah yang menarik minat pelanggan itu untuk melanggan pakej tersebut.




0 ulasan: