segmen:TIADA ALASAN UNTUK TIDAK CERGAS!

19:15 Raf 0 Comments

DULU saya merupakan pelajar KARATE-D0 .. tetapi berhenti pada Darjah 5 untuk belajar akademik terlebih dahulu . Ketika itu saya memegang tali pinggang Coklat kelas ke-3 . Mungkin setelah habis SPM nanti saya akan berjumpa dengan MASTER saya semula..




Bagi Catur pula?? saya bermula sejak sekolah rendah lagi di SK UNDANG JELEBU.  Saya merupakan seorang Pengerusi Persatuan Catur ketika itu dan cuma sempat ke peringkat daerah sahaja apabila kumpulan mata grup lelaki 4 yang terbaik di setiap sekolah adalah sama dan terpaksa dipilih secara rawak untuk ke peringkat negeri. Selain catur aku turut bermain ping pong dan badminton ketika di sekolah rendah.




sehingga lah tingkatan 1... Hampa apabila guru tersalah menghantar nama pemain.. nama saya tertukar dengan nama pemain lain semasa menghantar borang pertandingan (FORM 1)..[Form 5 pon masalah teknikal berlaku]

Sukan sambilan yang minat: Jog, basikal, gym, golf, 9-Ball Pool, Badminton, Ping Pong

Kalau nak kata yan paling minat memang tiada laa? Tapi sukan elok untuk kita .. kerana TIADA ALASAN UNTUK TIDAK CERGAS!

Tuliskan kisah anda dan berkongsi sempena menyokong semangat atlet tanah air

0 ulasan: