Specimen

19:00 Raf 0 Comments

Hari ini 8 Disember 2011

              Tugas fieq adalah pergi ke Hospital Jelebu


untuk diambil "spesimen"(speciment) seperti berat badan , darah dan lain-lain.Hal ini untuk mengetahui perkembangan nutrisi dan tahap potassium chloride, kCl dalam badan :) Fiq.

Flame test -kCl korang pernah buat kan?? alaa dalam  amali Chemistry tu



Potassium chloride, which can be found as lite salt, burns with a characteristic violet flame.






Sebab esoknya fieq nak meeting ngan doktor untuk medical check up. Hari tu dah lapar gila tunggu nurse "sister" sampai. Dia ada meeting laa beb! Memang lama betul aku tunggu sampai bernanah otak dan hati nih suruh balik .. tapi nasib baik ada sorang orang tua lama tuu tolong.. dapat akubalik :)

Balik tu ibu aku pergi kat kedai basikal nak bela basikal adik aku yg da berbulan x pakai =_="
rupa sebennar warna biru tp model lebih kurang cmni
Fiq ada nampak banyak PIXIE yang lawa.. tapi biasa laa aku baru je berhenti kerja nak mintak kat ibu ayah.. malu doee sbb da besar (walaupun baru je lepas spm.. =_=")

Aku rasa cemburu nengok budak2 zaman sekarang.. mana2 aku pergi nampak budak2 form2,3 atau lagi bawah bawak pixie yg harga cecah 1k (klu ada laa.. skarang)! Yang kelakarnya tuu kaki diorang x capai tanah =_="..
ish2..
tapi acik nih xpo.. die memang kayoo..
Ok guys esoknya doakan akunya result darah ok yeee..


0 ulasan: