saya nak join bloglist e-ra pasha boleh??

23:28 Raf 0 Comments

aSSaLaMuaLaiKuM.. Jumpa lagi dengan FIQ hari ini. Ok, Hari ni Rafieq nak try laa satu contest yang direka oleh seorang kwn maya (dr facebook) nih . Dia boleh dikira blogger tegar gak laa agaknya.. Form 5 tahun nih.. Ambil SPM.. sama laa kita semua..

Bloglist e-ra pasha's blog
.....................................................
INGIN MENJADI VVIP DI BLOG E-RA PASHA???JOM JOIN SINI..!!


 "SAYA NAK JOIN BLOGLIST E-RA PASHA BOLEH??"
Bloglist e-ra pasha's blog

Blog Si  ni merupakan antara blog remaja yang mampu menarik saya utuk mengatakan wowww!!


Kenapa saya minat nak join??
Ermmm Kenapa ya Fiq berminat.. First, adalah untuk membantu blog rakan seangkatan (form 5 spm 2011) untuk bertambah bermutu serta menyokong blog2 ini sebagai blog penyebar maklumat2 berguna kepada masyarakat. Second, sebagai rakan maya yang terlihat contest ini di facebooknya.. kalau anda lihat.. anda akan buat benda yang sama bukan,.. third.. isi masa terluang di sambil beramah mesra dengan para geng blogger ^^ Maju lah BLOGGER untuk DUNIA!! 
Blog pada waktu mula-mula ia dibina saya fikir ini adalah blog yang terlalu hodoh dan tak menepati skema sebenar Geng Blogger Malaysia dari segi contentnya..followernye ktika ituu................... O syx berminat sangat untuk mengulasnya kerana follower bukanlah pngukur utama kepada keefisien sesuatu blog..Tetapi, Itu semua adlah cerita lama, kini Blog Era Pasha telah menggunung mencapai tahap kecemerlangan blogger Asia. :)

Kritikan??Ish mana boleh lupa!!
Ermmm Fiq tak sabar nak kritik ni.. Kalau AF hantar surat suruh Fiq jadi pngkritik jemputan.. Fiq nak jadi . cam Adlin tuuu Ngaaaauummm,,, haha ^^ Ok.. Blog ni cute, simple, kemas ceria dan padat. Masalah blog ini adalah memiliki efek yang tidak sepatutnya ada.. ia kelihatan seperti menyemak di sana.. ruang blog juga kelihatan lebih kecil kerana masalah ini. Lebih disarankan menggunakan 3 colum sekiranya sidebar anda memanjang seperti ini.. 3 colum membolehkan blog Era kelihatan stabil,kemas dan luas ^^.. 
☆YOUR RATING

Content❤ ♡ ❤ ♡
Layout☆☆☆★
Efek dan WidGet★  (BAIKI)
Banner❤ ♡❤ ♡❤ 

MY BIODATA
Lelaki, Tingkatan 5 (2011), SPM candidates 2011
Go to my FacebookBe my friend on Twitter Rafieq Bin Roslan (www.apit555.blogspot.com) *maaf kalau t'kasar bahasa.. 
!o! no war

0 ulasan: