Sekolah Terbuka SMKUJ 2010

20:34 Raf 0 Comments


Assalamualaikum.. Selamat Hari Raya SMKUJ...

Sentiasa
Elit
Mantap
Unik
Juara
Artistik
   Keraian dimulakan dengan lafaz motivasi para guru seperti Ustaz Zul Helmi, Cikgu Rusla dan Tuan Pengetua langsung merasmikan majlis.
 

Barisan guru-guru yang segak bergaya mengenakan aksesori yang indah berseri. Menampakkan suasana hari raya yang meriah pada tahun ini 2010 Masihi.
Suasana di pagi raya~~
Sedondon pakaian murid dengan tuan pengetua menunjukkan simbol keakraban yang tinggi dalam kalangan warga SMKUJ. Siapa sangka pria segak yg berdiri disebelah rakan wanitanya itu adalah seorang murid berbangsa Tionghua??
Principal and ictl assist. like
 to eat at our stall
Thumb Up by Principal
for our class food

RAGAM SEKELAS 4 GEM dan 4 CEM
with cikgu suhaimi
eat at our "open class stall"
4 Cemerlang stall
2nd of "purple fashion"
my class
Hafiz; 5 Gem very delighted











SAPA KATA SMKUJ ADALAH DALAM RATING 12 SEKOLAH KURANG DISPLIN DI NS?? LIHATLAH MEREKA BERAPA RAMAI YANG AKRAB BERBANDING YANG BERMUSUHAN??


Telunjuk ditegakkan sebagai bukti perpaduan! 1 SEMUJA. Tiada yang berhak untuk menyatakan SMKUJ sebuah komuniti yang teruk kecuali mereka yang mengenali PENJAHAT GANGSTERISME dan GANGSTERISME itu sendiri !!!! Kami SEMUA ADALAH SATU!!!!!! BERSATU MENDEKRISASIKAN MASALAH DISPLIN dan MENGINKRIASIKAN KEMAJUAN SMKUJ!!!!!!



                                


Kumpulan Kugiran Sepanjang Zaman > SEMUJA BAND tidak jemu menyumbangkan jasa dlm bidang muzik sejak zaman dahulu hingga sekarang~~
Petandingan Baju Raya Glamor 



Barisan guru-guru yang peramah dan ceria
SELAMAT HARI RAYA ikhlas dariku..



0 ulasan: