Nasib Pelajar Perseorangan

12:40 Raf 0 Comments

Hai.. semua!!!

Rasanya dah lama diriku tidak menulis blog (blogging)..

Cuba kira.. 2 saat? 2 jam?? 2 hari?? 2 minggu?? 2 bulan??
Jawapannya adalah 1
1 Bulan ehh

 .. bukan 1..
kuih bulan
(**adikku nak buat tajuk nih untuk folio sej f3 dier.. tp suroh aq.. heyh mner leyh jadi nih!)


0kay.. P0S yang aku karang untuk hari ini bukanlah hanya ngomong kosong oleh itu aku akan ceritakan kepayahan aku sebagai seorang pelajar tanpa guru bagi subjek tambahan yang aku ambil iaitu FUNDEMENTAL OF PROGRAMMING dan PROGRAMMING AND DEVELOPMENT TOOLS ..

1)Diskusi bersama guru2 .. dan pengetua untuk membenarkan saya mengambil matapelajaran ini [link]
2)Meminjam buku2 teks dari GPK HEM SMT JUASSEH [link masih dalam pembinaan]
3)Belajar sendiri dengan hanya berpandukan buku  [link masih dalam pembinaan]
4)Chatting, Grouping, dan Facebooking  [link masih dalam pembinaan]
5)Download aplikasi.. aduhh seksanya..[link masih dalam pembinaan]

FIN

0 ulasan: