Presentation CTU.. Alhamdulillah..

18:30 Raf 0 Comments

           Petang tadi ada presention untuk subjek Asas dan Panduan Islam CTU101 , Centre of Islamic Thought and Understanding, UiTM Melaka Kampus Alor Gajah. Sebenarnya agak risau pada mulanya takut kawan-kawan dalam group tak dapat isi-isi yang baik untuk dibentangkan kerana kami kurang berbincang untuk persembahan kali ini.


            Kelas dimulakan dengan persembahan kumpulan lain.. Memang satu persembahan yang cukup lengkap dengan ahli-ahli yang memang mungkin boleh jadi ikon yang paling terserlah dalam kelas ni.. Untuk itu, mulalah rasa.. Kalau Fieq buat macam entah apa-apa lepas ni, memang rendah lah markah.. Habis je presentation terbabit.. Dijemput kumpulan kami pula...

   
           Ada yang rasa takut dan ada yang rasa cemas.. kerana mungkin kami tidak boleh setanding apatah lagi lakukan yang lebih baik daripada 4 orang pelaja cemerlang sebelum ini... Tetapi , alhamdulilah .. semuanya berjalan lancar. Ustaz tak marah-marah.. Jadi , mungkin bolehlah presentation tadi.. Thank you ustaz (ustaz ni mmg baik un)
           Tadi fieq ada terjumpa status kawan yang tulis kecewa dengan presentation die tadi sebab tak sama macam die nakkan. Memang lah die gemuruh dan teragak-agak tapi it nice since he do his best and took the bulll by its horn.. to standing up there performing like a stars~ (english jap ^^)
arghhhh...kecewa gila presentation x jdi sperti yg diharapkan......

#mistakes makes perfection
Like ·  · 45 minutes ago · 
          

Gagap la aku bagi presentation CTU =_=
Unlike ·  ·  · 3 hours ago

              Secara keseluruhan, Fieq nampak raut muka ustaz agak puas laa dengan pembentangan tadi. Ya memang tak sebaik dengan yang lain. Asalkan tak menyusahkan orang lain.. oklaa enn..

0 ulasan: