Diskusi Pengambilan Subjek Aliran IT 3

01:12 Rafieq 0 Comments




Hai.. bertemu lagi kita ke Diskusi Pengambilan Subjek Aliran IT 3 dan inilah penentunya..

0k.. Aku hormat PENGETUA aku nih...

aritu kan aku dah kata yg dia nak bagitaw minggu depan...

haa.. minggu depan tuu minggu nilaa.. minggu cuti nii..

adik aku pergi nii... Kelas Tambahan laa kt sekolah yer laa target PMR...

Bila waktu balik.. aku jemput laa dier .. sementara tuu ternampak mobil "Gah" Principal menyusur...


Aku lekas masuk ke bilik pengetua...



*********************DI BILIK PENGETUA*************************


Penulis     :  Assalamualaikum..
Pengetua  : Waalaikumusalam..
Penulis     : 0k tak cikgu?? Boleh tak saya ambil m/p tuu??
Pengetua  : Errrmm.. Kalau ambil persendirian memang tiada masalah..
Pengetua  : Tapi... Cikgu yang check awak punya amali dan kerja kursus tuu tiada hari ni.. 

Penulis     :  0wh.. tapi tiada masalah kan.. Nanti naik cuti nanti dia bagi tahu laa kan??
Pengetua  : Ya..
Penulis     : 0k Jadi memang confirm laa nih?? Saya nak beli buku dia nih..
Pengetua  : K.. Belilah..
  


BERJAYA!!!!!!!!!!!

Photobucket
Photobucket

0 ulasan: